Breaking News

Gecenin Karanlığına Karışıp Gidiyorum.

Yıldızlar La Ve Ayın Muhteşem Işığı İle

Dertleşip Çalan Her Hüzünlü Şarkıda Belki de Sitem Edeceğim Yaşadıklarıma 

Kimsenin Olmadığı Karanlık Odamda Yine Kendimle Konuşacağım Pencerenin 

Kenarında.Sigaramın Dumanı Sinsice Akıp Gidecek Aralık Kalmış Camdan 

Dışarıya Bakarken Sessiz Ses siz Yağan Yağmurun Sesini Dinleyeceğim.

Geçmişteki Yaptıklarımı Hatırlayıp Bir,Bir Hesap Soracağım Anılardan.Hüznümü 

Sorgulayacağım Saatler Boyu.Kalbimi Bir Köşeye Çekip Mahkeme 

Kuracağım.Sorularla Boğacağım Bu Gece.Hatalara Rağmen Tek Kelime 

Etmeyen .Dilimi Bu Şehrin Her Hangi Bir Yerine. Sehpada Duran Bardağı Alıp

Avuçlarımın Arasına Yudum Yudum Çayımı İçeceğim Bu Gece.Ta Ki Gözlerim

Yorgun Düşüp Tamam Hesap Bitmiştir Diyinceye Kadar Gecenin En Matemli 

Yalnızlığına Karışıp Gidiyorum Bu Gece Verilmiş Sözler Var Yarım Kalan Ben

Susarken Konuşan Şiirlerim Öfkeden Susmayan Namelerim Var Tamam Derken 

Bile Asil Duruşlarım Tek Bakışımla Anla Artık Diyen Cümlelerim Var. Belki Bazen 

Anlamsızdır Sözlerim Ama Onu Çok İyi Anlayan Bir Yüreğim Var …


PERİHAN DEMİR.KHA

Hiç yorum yok