Breaking News

Ayşe Özlevent :Bir Ömür mü? Bir Gün mü?


     Yıllardır cevap veremediğim sorularımı: 2013 yılı mayıs ayında cevapladım.

Anladım ki:Yaşam bizlere çok güzellikler hediye etmişken:biz bunu farkına varmak bir yana dursun ,birbirimizi üzerek ,kırarak geçiriyoruz! Ben bu ilişkiler de ki: İletişimsizliği genetik , eğitim , yaş,yaşanmışlık ,tecrübe ,birikim ,diye adlandırıyordum!Bir arkadaşımla çok hararetli bir konu hakkında konuşurken :benim açılarımı açmam için yararlı ayrıntılara değindi! Ben daha çocukken açısı olmayan yada açının ne demek olduğunu bilmiyordum.İlerleyen yıllarda bu bakış açısının: hayata bakış açısı olduğunu öğrendim .

Farkındalığın; ne kadar önemli olduğunun  bilincine vardım. Sonra at gözlüğü ile bakmanın da, sorumluluklardan kaçmak için garantili bir kaçış olduğunu gördüm. En kötüsü de: Yaşama yada olaylara bakan değil de :Bakan kör ,hiç açısı olmadan bakan ,nefes alan insanları tanımanın  tecrübesini edindim.Bu tecrübeyi edinmeme faydası olan herkese :teşekkür ediyorum! Ben de az ya da çok bir manevi bakış açısı olduğunu biliyorum. Birçok kişi de az olan ya da hiç olmayan manevi bakış açısı  yaşam da ne kadar önemli! İnsanın kendisine ve çevresine zarar vermekten uzaklaştırıyor! Büyüklerimin bir sözü (atasözü)’ bir musibet bin nasihatten iyidir ‘.

Hepimizin bir hayat hikayesi ve o hikayesinden kareler vardır..Bu kareler de bazen ‘bir gün bir ömre bedeldir ,bazen de bir ömre bedel bir gün’ vardır!

Hem günlerimiz hem ömrümüz musibetlere gerek kalmadan  az  nasihat , güzellikler huzur ve hayırlarla geçsin!Ülkemiz  manevi bakış açısıyla,  ,donanımları ve güzellikleriyle  tüm dünyaya örnek olsun...!
...Ayşe Özlevent ..KHA-İZMİR.

Hiç yorum yok