Breaking News

Ayten Tarım: 3. güzel şiir im


MARJİNAL
Marjinal tutkular içinde
Kırdım zincirlerimi 
Yasak olan ne varsa
Benliğime yazdım.
Sıra dışı bir yaşamdan
Hayat seçtim kendime.
Dikkat çekmek değil amaç
İçimde var olan tutkuların 
Peşinden gitmek, yaşamın içinde 
Dimdik ben buyum diyebilmek
Bütün mesele.

Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi


GEÇMİŞİN TAŞ EVLERİ
Osmanlıdan;
Günümüze kadar gelen
Nadir de olsa bir kaç tanesi 
Hala dimdik görkemli heybetiyle
Ayakta durmaya çalışan
Şimdilerde 
Sit alanı içinde bulunan
Tarih kokan cumbalı, 
Eski taş evlerimiz
Bir zamanların
Yeşillikler içindeki
Çicekler'le dolu avlusu
İki kanatlı büyük kapısı, 
Kocaman tokmaklarıyla
Yaşanmışlıkları içinde
Dost meclislerinin toplandığı, 
Sımsıcak insan seslerinin duyulduğu 
Geçmişten, günümüze ışık tutan
Tarih kokan evlerimiz.

Görüntünün olası içeriği: ev, bitki, gökyüzü, ağaç, masa ve açık hava


CANIM DEDİĞİM
Bakma öyle !
Sanadır, yanan yüreğimin sıcaklığı
Al avuçlarını dokun kalbime
Hisset sana olan sevgimi
Dilim söylemese de, 
Gözlerim anlatsın sevda mı sana
Bir umut çığlığında, 
Yüreğinin üstüne, yüreğimi koydum.
Tadım, tuzum ömrüme akan can suyum,
Aldığım her nefesde duam diye
Semaya açılan avuçlarımda 
Eksik olan yanım
Senle dolan dünyam da
Rabbim'den seni diledim, seni istedim
Canım dediğim yâr.


Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi

Hiç yorum yok