Breaking News

Zakir KAYA :KURBAN GİBİ HİSSEDERSEN, CELLATLARIN BOL OLUR

KENDİ KENDİME öfkeyle söyleniyorum.
”Ben sevdiklerimin sorumluluğunu alarak
Hep kendimi FEDA ettim.
Onların yükünü taşımaktan bel fıtığı oldum.
Ben onların istediği her şeyi yaptım
Ama onlar beni anlamıyor
Onlar beni kullanıyor
Bu yüzden;
Kendimi değersiz hissediyorum.
İÇİMDEN BİR SES DİYOR Kİ;
Şimdi Kendine dön ve dürüstçe bir sor.
Sen sevdiklerin için kendini feda ederken
Bundan NE çıkarın var?
Bunu yaparken onlardan beklentilerin ne?
Kendine neyi ispatlamaya çalışıyorsun
Mesela.
Kendini güçsüz mü hisediyorsun ki
Onlara yardım ederek
Kendine GÜÇLÜ olduğunu ispatlamak istiyorsun
SEVİLMEME korkun mu var?
Seni daha çok SEVSİNLER diye,
RÜŞVET mi veriyorsun?
YALNIZLIK korkun mu var
Seni TERK etmesinler diye mi onların sorumluluğunu alıyorsun?
Kendine güvenmiyormusun?
GÜVENİLİR insan olduğunu mu kanıtlamaya çalışıyorsun?
Her insan parmak izi gibi birbirinden farklıdır
Onların sorumluluğunu alarak
SEN kendine NEYİ kanıtlamaya çalışıyorsun
Lütfen
Dürüstçe cevap ver?
Kendi sorununu bul.
ve ondan KURTUL
Unutma;
Bu dünya öğrenim dünyasıdır
ve
Dünyaya gelen her insan
Kendi sınavlarını verrmek
Özgür seçimlerini yaparak
Kendi deneyimlerini yaşamak için geldi
Senin kedini FEDA etme isteğin
Aslında
Kendine yeni dertler etmekten başka bir şey değildir.
SEN KENDİNİ KURBAN GİBİ HİSSEDERSEN,
CELLATLARIN DA GELİR
SENİ KURBAN EDER
Şimdi kendine yapacağın en büyük iyilik
Yalnıca kendi hayat sorumluluğunu alarak
Kendini güçlendirmek
Onlardan özgürleşerek,
Sağlığına yeniden kavuşmaktır.
Başkalarının sorunlarını omuzlamak zorunda değilsin
Onlarda kendi sorumluluklarını kolaylıkla taşıyabilirler.
Ve bu da, onları
Daha GÜÇLÜ,
Daha ÖZGÜR kılar
Şimdi
Bir kuş kadar hafif ol
Kendi şarkını söyle
Kendi hayatını yaşa
Onlarında hatalarıyla, sevaplarıyla
Kendi hayatlarını
Yaşamalarına izin ver.



Hiç yorum yok