Breaking News

Dinçer Çankaya :Kadınlar Günü

Kadınlar Günü
Bir kadın düşün kendini tanımamış
Ve hiç okumamış ilmi Felsefeyi
On çocuk anası
Toprağın en iyi bekçisi
Cinsel köle feodalite mağduru
Garip fukara...
Ne bilir makyajı ne tanır diskoyu
Barı
Dayak aşağılanma ve fedakar bir
Çilekeş
Asla kocaya yaranmaz
Ağlasa haykırsa duyan olmaz
Bugün Sekiz Mart Dünya Kadınlar Günü
Felsefe yapıyorum kendimce
Okuyan ve gezen kadın
Eğlence bar dısko şarap ve her hafta bir
Erkek
Ben özgürüm çocuk doğurmam
Vücudum bozulur
Parasız erkek gereksiz erkek
Diyen kadın
Beni döven erkek anasından doğmadı
Eşitlikçi kadın
Hadi size sorayım ben bulamadım
Cevabını
Bugün Sekiz Mart Dünya Kadınlar Günü
Acaba hangi kadının günü hangisini
Kutlayalım
Siz söyleyin birinci bahtı kara mı
Yoksa ikinci hanımefendi mi

Dinçer Çankaya-KHA

Hiç yorum yok