Breaking News

Cumhurbaşkanı Erdoğan, ve eşi Azerbaycan'ın Zafer Bayramı'nı kutladı

 




Cumhurbaşkanı Erdoğan, Azerbaycan'ın Zafer Bayramı için 
bir mesaj paylaştı. Erdoğan, mesajında 
"Azerbaycan’ın Zafer Bayramı’nı, Karabağ topraklarının
 hürriyetine kavuştuğunu müjdeleyen bu şanlı günü en içten 
dileklerimle tebrik ediyorum" dedi.


Cumhurbaşkanı Erdoğan, Twitter'dan paylaştığı mesajında "Azerbaycan’ın Zafer Bayramı’nı, Karabağ topraklarının hürriyetine kavuştuğunu müjdeleyen bu şanlı günü en içten dileklerimle tebrik ediyorum. Vatan için gözlerini kırpmadan mücadele eden, şehit düşen kahramanlarımıza Allah’tan rahmet diliyor, gazilerimizi şükranla anıyorum" ifadelerini kullandı. 

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, Karabağ'ın kurtarılmasının birinci yıl dönümünü kutladı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, Karabağ'ın kurtuluşunun birinci yıl dönümünü tebrik etti.


Emine Erdoğan, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "Can Azerbaycan'ın, vatan toprağı Karabağ'ı destansı mücadeleyle kurtarmasının birinci yıl dönümünü canı gönülden kutluyorum. Vatan sevgisi vatan toprağına karışmış tüm şehitlerimizi rahmetle, gazilerimizi minnetle anıyorum." ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok